Home

Aktualności

Promocje

Firma AMM

Współpraca

Dokumentacja

FAQ

Pomoc

Kontakt

Mapa Witryny

Nowości

Szukaj

Płatności

Billing

Rejestracja

Plan Linux-Hosting - Serwery Wirtualne

CP-HostingWindows-HostingLinux-HostingDomenySklepy WWWKreator WitrynVPS i KolokacjaUsługi Inne

 

Spis treści FAQ

 
Up
Autoryzacja SMTP
Aktywacja
Serwer FTP/WWW
Domeny i subdomeny
Ftp serwera
Bazy danych
Skryptyna serwerze
Korzystanie z skryptów
Serwer poczty E-mail
Konto poczty E-mail
Iinformacje techniczne
Wszystko o domenach
Transfer serwera
Sprawy formalne
Promocja stron
BGP-4
FAQ - Serwery z IP
Serwery DNS

Kreator Witryn 2.5.0
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Rejestracja nowej Domeny

 

Skorzystaj z naszych domen pocztowych:

www.email.net.pl
www.list.net.pl
www.office.net.pl

 

 Oszczędność do 70% kosztów eksploatacji Twojej drukarki Atramentowej i Laserowej


Spis Głównych tematów działu pomocy FAQ.


Bieżący temat:

Konfiguracja i zarządzanie pojedynczym kontem poczty E-mail.

  1. Pod jakimi adresami znajdują się programy do zarządzania  moimi kontem poczty?
  2. Jak powinienem skonfigurować program pocztowy instalowany na komputerze (np. Outlook Express) aby móc odbierać pocztę ze Swojego konta
  3. Co to jest  autoryzacja poczty wychodzącej SMTP ?
  4. Jakie są moje adresy POP3 i SMTP oraz login i hasło do konta poczty ?
  5. Dlaczego nie mogę zalogować się do swojego konta i ściągnąć poczty poprzez program pocztowy ?
  6. W jaki sposób skonfigurować program pocztowy, aby wykorzystywać SSL ?
  7. Jak zmienić hasło do własnego konta poczty ?
  8. Jak zmienić pojemność konta poczty ?
  9. Jak opróżnić przepełnione konto poczty E-mail ?
  10. Jak skonfigurować funkcje forward (przekazywania wiadomości) na moim koncie na inne konto E-mail ?
  11. Jak włączyć powiadamianie o przychodzących E-mail przez SMS dla sieci ERA
  12. Jak włączyć powiadamianie o przychodzących E-mail przez SMS dla sieci PLUS
  13. Jak włączyć powiadamianie o przychodzących E-mail przez SMS dla sieci IDEA
  14. Co to jest autoresponder i jak go używać ?
  15. Czy mogę ustawić dla mojego konta opcję typu "wakacje" (automatyczną odpowiedź na otrzymanego E-mail)?
  16. Gdzie znajduje się program do odbioru poczty przez WWW ?
  17. Jak aktywować ochronę antyspomową w webamil - instrukacja indywidualnej konfiguracji każdego dla konta E-mail
  18. Gdzie znajduje się program do odbioru poczty przez WAP ?
  19. Ochrona przed wirusami mojego konta E-mail jak działa ?
  20. Czy wiadomości mają limit wielkości ?
  21. Ustawienia podpisu cyfrowego mojej poczty ?
  22. Utraciłem hasło do konta poczty - co zrobić ?

1. Pod jakimi adresami znajdują się programy do zarządzania  moimi kontem poczty?

Program znajduje się pod adresem http://as.moja-domena.win.pl gdzie moja-domen.win.pl to nazwa mojej domeny w jakiej mam konto.

Do przgladarki najlepiej wpisać tylko as.moja-domena.win.pl (bez http i WWW - przglądarka sama przekieruje nas na połączenie szyfrowane i otworzy panel administracji kontem poczty.

Np. posiadamy  konto  grzegorz@list.net.pl

Program do zarządzania znajduje się pod adresem: http://as.list.net.pl

Pojawia się panel z trzema polami - by się zalogować należy:

W górne pole wpisać  list.net.pl  (jest domyślnie wypełnione)

W środkowe pole nazwę konta - czyli to co przed znakiem @ w tym wypadku słowo  grzegorz

W dolne pole hasło  *********

Uwaga !!!!

Czasami bezpośrednio po aktywacji serwera użytkownik nie widzi panelu administracji serwerem poczty E-mail.

Nasze oprogramowanie korzysta dodatkowych portów 2020 i 4040.

W sieciach wewnętrznych niektórych firm, uczelni, tv kablowej  przy stosowaniu firewall i proxy itp. dostęp do tych portów jest zamknięty.

Zwróć się do administratora Twojej sieci jeśli nie widzisz panelu.

W górę

2. Jak powinienem skonfigurować program pocztowy instalowany na komputerze (np. Outlook Express) aby móc odbierać pocztę z Swojego konta .

Nowe konto E-mail ma następującą konfigurację dla programów poczty:

Serwer poczty  wchodzącej i wychodzącej - zawsze jak domena konta

Konfiguracja programów poczty np.: Outlook, Eudora itd.

  • login to pełna nazwa konta  np. kowalski@email.net.pl 

    Uwaga!!!! - jeszcze raz -  loginem jest pełna nazwa konta

    - nie jest to typowe ustawienie - jest to ustawienie w firmie
      EBITDA Sp. z o.o. Web Hosting Provider, które umożliwia zastosowanie
      najnowocześniejszych rozwiązań i standardów obsługi poczty

     
  • Hasło - takie jak wybrałeś lub sam ustawiłeś w panelu administracyjnym

Uwaga !!! - W trakcie konfiguracji należy zaznaczyć że serwer poczty wychodzącej wymaga uwierzytelnienia - opis....

Zajrzyj na stronę ..... by dowiedzieć się więcej

W górę

3. Co to jest  autoryzacja poczty wychodzącej SMTP ?


Wszystkie nowo aktywowane
serwery i konta poczty E-mail mają automatycznie włączoną autoryzację poczty wychodzącej SMTP serwera poczty.
Autoryzacja poczty
wychodzącej to zabezpieczenie uniemożliwiające wysyłkę bez uprzedniego zalogowania się. Dzięki niemu nikt nie będzie mógł podszyć się pod Twój adres E-mail, a odbiorca danej wiadomości będzie miał pewność, że jesteś jej autorem.

Aby wysyłać i odbierać pocztę za pomocą programów pocztowych jak np. Outlook  należy je odpowiednio skonfigurować wg opisu poniżej.
Uwaga domyślna konfiguracja programów poczty nie włącza autoryzacji - należy to zrobić wg. instrukcji poniżej.

Jak skonfigurować pocztę dla włączonej autoryzacji SMTP


Celem niniejszego dokumentu jest opis uruchomienia autoryzacji SMTP (protokół wysyłania poczty elektronicznej) w najpopularniejszych programach pocztowych. Poniższy opis dotyczy:

Pamiętaj !!! - na wszystkich serwerach poczty w EBITDA Sp. z o.o. loginem do konta nie jest nazwa przed znakiem @, tylko cała nazwa konta.

Programy pocztowe domyślnie wpisują tam tylko część nazwy przed znakiem @. W poniższym przykładzie należy słowo  maciek  zastąpić pełną nazwą konata np. maciek@poczta.twoj.pl  lub maciek@twoja-domena.pl stosownie do posiadanego konta i serwera poczty

MS Outlook Express i Outlook 2000

Po uruchomieniu programu, z górnego menu należy wybrać pozycję "Narzędzia" oraz po rozwinięciu menu pozycję "Konta". Po wykonaniu powyższych operacji pojawi się okno jak na obrazku poniżej:

Wybieramy istniejące konto pocztowe i dla niego klikamy przycisk Właściwości

Po pojawieniu się nowego okna, wybieramy zakładkę "Serwery", w górnej części. Pojawi się okno jak na obrazku poniżej:

W oknie poniżej gdzie widać napis  poczta.twoj.pl należy wpisać nazwę własnego serwera poczty  np. twoja -nazwa.c.win.pl
lub inną stosowną do posiadanego konta poczty.

Na powyższym oknie należy zaznaczyć opcję "Serwer wymaga uwierzytelnienia" w sekcji zatytułowanej "Serwer poczty wychodzącej". Całość operacji należy zatwierdzić przyciśnięciem przycisków "OK" lub "Zamknij" na każdym z otwartych okien. z otwartych okien.

The Bat!

Po uruchomieniu programu TheBat! należy w oknie zawierającym listę kont obsługiwanych przez program wybrać odpowiednie konto. Następnie należy z menu wybrać "Konto" i po rozwinięciu dostępnych opcji menu, należy wybrać pozycję "Właściwości". Powyższe opracje można skrócić za pomocą skrótu klawiszowego "Shift+Ctrl+P".
Pojawi się okno jak na obrazku poniżej. W jego lewej części znajduje lista grup opcji - z niej należy wybrać opcję serwery.

W sekcji "Wysyłka poczty" należy przycisnąć przycisk "Autoryzacja". Pojawi się okno jak poniżej i na nim należy zaznaczyć opcję "Sprawdzaj autoryzację dla SMTP (wg RFC 2554)" a poniżej należy zaznaczyć "użyj ustawień jak dla pobierania poczty".

Całość wykonanych operacji potwierdzamy przyciskami "OK" znajdujących się na dole każdego z otwartych okien.

Netscape 7.0 i Mozilla 1.x

Należy zaznaczyć opcję "Use name and password". W przypadku gdy zdefiniowanych jest więcej kont, należy przycisnąć przycisk "Advanced" i wybrać właściwości (Edit po prawej stronie nowego okna) odpowieniego serwera pocztowego. Całość operacji zatwierdzamy przyciskami "OK".

W górę

4. Jakie są moje adresy POP3 i SMTP oraz login i hasło do konta poczty ?

Serwer poczty  wchodzącej i wychodzącej - zawsze jak domena konta

W przypadku każdej domeny (np. twojadomena.pl) na serwerze serwery SMTP oraz POP3 mają ZAWSZE postać:

SMTP: twojadomena.pl

POP3: twojadomena.pl

W górę

5. Dlaczego nie mogę zalogować się do swojego konta i ściągnąć poczty poprzez program pocztowy ?

Powodem może być:

a) źle wprowadzone hasło (jeśli zapomniałeś hasła zmień je w programie As)
b) źle skonfigurowany program do odbioru poczty (pamiętaj aby wszędzie wpisywać pełną nazwę konta: konto@domena.pl)
c) domena nie jest jeszcze przeniesiona na serwer Ebitda sp.z o.o.i (poczekaj aż zostanie zmieniona delegacja domeny)
d) korzystasz z dns byłego providera u którego domena nadal jest wpisana w konfiguracji (usuń dns byłego providera)

W górę

6. W jaki sposób skonfigurować program pocztowy, aby wykorzystywać SSL ?

Aby wykorzystywać możliwość przesyłania wiadomości za pomocą SSL należy dokonać odpowiednich ustawień w programie do odbioru poczty np. Outlook Express.
Przykład ustawień w przypadku Outlook Express:

1)
Ustawienia dokonuje się w:
Narzędzia / Konta / Właściwości (właściwe konto) / Zaawansowane

2)
a) Poczta wychodząca SMTP - port 465
x (zaznaczenie) - ten serwer wymaga bezpiecznego połączenia SSL
b) Poczta przychodząca POP3 - port 995
x (zaznaczenie) - ten serwer wymaga bezpiecznego połączenia SSL

W górę

7. Jak zmienić hasło do własnego konta poczty ?

Po zalogowaniu do panelu zarządzania kontem poczty można samemu zmienić hasło do konta poczty na inne wybrane - pamiętaj unikalne.

Należy nabić nowe hasło minimum 6 znaków i zapisać panel

Administrator całego serwera poczty danej domeny może zmienić hasła wszystkim użytkownikom kont na serwerze poczty danej domeny.

W górę

8. Jak zmienić pojemność konta poczty ?

Wielkość skrzynki wyrażoną w MB może zmienić tylko administrator serwera poczty danej domeny pocztowej.

W górę

9. Jak opróżnić przepełnione konto poczty E-mail ?

Przepełniona skrzynkę E-mail można opróżnić samemu logując się do konta poczty przez stronę WWW i program Webmail.

Pamiętaj tylko że kasowane wiadomości przenoszone są najpierw do kosza (Trash) który też trzeba opróżnić.

Każde konto pocztowe jak i dowolne konto w domenie rejestrowanej w Polsce lub na świecie i utrzymywanej na serwerach EBITDA Sp. z o.o. może być obsługiwane przez  program Webmail dostępny z poziomu dowolnej przeglądarki pod adresem  poczta.nazwa-domeny.pl

Generalnie każda domena utrzymywana na naszych serwerach posiada własny bezpieczny (SSL) program do obsługi poczty przez WWW pod adresem www.poczta.twoj-domena.pl

(np. domena kow.win.pl  ma program pod adresem poczta.kow.win.pl,
domena amm.net.pl  ma program pod adresem poczta.amm.net.pl
i tak dalej dla wszystkich domen i serwerów naszych Klientów)

Zobacz skrócony opis programu Webmail:
 
http://dokumentacja.amm.net.pl/poczta/  

W górę

10. Jak skonfigurować funkcje forward (przekazywania wiadomości) na moim koncie na inne konto E-mail ?

Funkcja umożliwia przekierowanie przychodzącej poczty na inny wskazany adres E-mail (inną skrzynkę pocztową). 

Funkcję tę można skonfigurować samodzielnie dla każdego konta poczty na serwerach EBITDA Sp. z o.o. w panelu administracji kontem.

Przekierowanie ma dwie opcje:

całkowite - tzn. w przypadku jego włączenia przychodzące listy nie są umieszczane w skrzynce pocztowej, a jedynie wysyłane dalej na wskazany adres E-mail.

bierne - do innej wskazanej skrzynki E-mail jest wysyłana kopia wiadomości, a w skrzynce macierzystej na naszym serwerze pozostaje oryginał wiadomości.

Każde uruchomione konto pocztowe o dowolnej nazwie w EBITDA Sp. z o.o. może mieć aktywowane samodzielnie przez użytkownika w panelu administracyjnym jego konta  przekazywanie poczty na inny zdefiniowany samodzielnie adres E-mail w sieci Internet

  • Poczta ma pozostawać na koncie:
    jeżeli zostanie zaznaczone to kopia wiadomości oprócz przesłania na inne konta (forward) zostanie również na koncie, gdy nie zostanie zaznaczone każda nowa wiadomość przesłana na konto zostaje automatycznie wysłana na inne konta i tylko z nich będzie można ją odebrać.
  • Poczta ma być przesłana na konta:
    pełne nazwy kont E-mail, na które będzie automatycznie przesyłana przychodząca poczta (jeżeli została zaznaczona opcja "pozostawić na koncie" poczta po przesłaniu na podane konta będzie również dostępna na tym koncie).

W górę

11. Jak włączyć powiadamianie o przychodzących E-mail przez SMS dla sieci ERA

Panel administracji każdego konta poczty umożliwia skonfigurowania powiadamiania o nowej poczcie przez SMS w ramach możliwości udostępnianych przez operatora sieci.

Obsługa bramki podstawowej EraOmnix

W celu uzyskania loginu i hasła dzięki któremu będzie można wysyłac powiadomienia o przychodzącej poczcie na telefon komórkowy należy:

a) wysłać wiadomość SMS z telefonu pod numer 6677 o treści "HASLO" (dotyczy abonentów sieci EraGSM)

b) wysłać wiadomość SMS z telefonu pod numer +48 604 11 66 77 o treści "HASLO" (dotyczy abonentów innych sieci GSM)

(opłata jak za normalny SMS)

Po otrzymaniu hasła należy sie zalogować do bramki podstawowej EraOmnix gdzie należy wypełnić kwestionariusz osobowy. Jako loginu należy użyc numeru telefonu z którego zostal wysłany SMS (dla abonentów innych sieci niż EraGSM należydodać do numeru prefix 48 np.: 48609111781). Następnie należy ustawić w programie MailAs w ustawieniach danego konta pocztowego:

a) numer telefonu na który mają przychodzić powiadomienia
b) login na bramce
c) hasło na bramce

W ten sposób można uzyskać bezpłatne powiadomienia, których limit wynosi 10 dziennie.

Drugą możliwością uzyskania loginu i hasła na bramce sieci EraGSM jest wypełnienie formularza osobowego i podania adresu E-mail. Na adres ten będzie coddziennie dostarczana wiadomość z nowym hasłem. W tym przypadku limit wysłanych wiadomości dziennie wynosi 5.

Więcej informacji na stronie operatora sieci EraGSM http://www.eraomnix.pl oraz http://www.eraomnix.pl/sms/do/singleSignonFromXAction

W górę

12. Jak włączyć powiadamianie o przychodzących E-mail przez SMS dla sieci PLUS

Panel administracji każdego konta poczty umożliwia skonfigurowania powiadamiania o nowej poczcie przez SMS w ramach możliwości udostępnianych przez operatora sieci.

Opis w przygotowaniu ...

W górę

13. Jak włączyć powiadamianie o przychodzących E-mail przez SMS dla sieci IDEA

Panel administracji każdego konta poczty umożliwia skonfigurowania powiadamiania o nowej poczcie przez SMS w ramach możliwości udostępnianych przez operatora sieci.

Powiadomienia do sieci IDEA przez bramkę IdeaMbox

W celu uzyskania możliwości wysyłania bezpłatnych powiadomień o przychodzącej poczcie należy zarejestrować się na stronie http://www.idea.pl/portal/map/map/register.

Po uzyskaniu loginu i hasła należy wpisać je w ustawieniach programu as dotyczących danego konta pocztowego. Liczba wysłanych powiadomień, a zarazem SMSów na bramce wynosi 10 dziennie.

W górę

14. Co to jest autoresponder i jak go używać ?

Autoresponder to automat odsyłający z naszego konta E-mail na adres nadawcy poczty automatycznie wcześniej przygotowana wiadomość.

Każde konto pocztowe o dowolnej nazwie w EBITDA Sp. z o.o. może mieć aktywowany samodzielnie przez użytkownika konta w panelu administracyjnym konta  autoresponder z zdefiniowaną samodzielnie treścią wiadomości.  (np. wyjechałem na urlop)

Autorespondery to także wygodne narzędzie dystrybucji informacji,
i ofert Twojej Firmy.

Jest to rodzaj programu, który wysyła przygotowany przez Ciebie wcześniej tekst, w odpowiedzi na każdy (nawet nie zawierający treści) list E-mail wysłany na adres autorespondera. 

Możesz np. przesłać swoją ofertę każdemu zainteresowanemu przez 24 godziny na dobę.

Uwaga !!! - zalecamy rozważne użycie tej funkcji serwera -  zdarza się, że dwu korespondentów ma włączoną funkcje autorespondera. Wtedy automaty rozpoczynają wymianę poczty aż do przepełnienia skrzynki co uniemożliwia jej dalsze użytkowanie.

W górę

15. Czy mogę ustawić dla mojego konta opcję typu "wakacje" (automatyczną odpowiedź na otrzymanego E-mail)?

TAK - to właśnie autoresponder opisany powyżej

W górę

16. Gdzie znajduje się program do odbioru poczty przez WWW ?

Webmail to rozwiązanie pozwalające obsługiwać konto pocztowe z poziomu przeglądarki WWW. Serwis umożliwia czytanie, kasowanie i pisanie i wysyłanie poczty przechowywanej na naszych serwerach. 

!!! Każde konto pocztowe na serwerach EBITDA Sp. z o.o. jak i dowolne konto w domenie rejestrowanej w Polsce lub na świecie i utrzymywanej na serwerach EBITDA Sp. z o.o. może być obsługiwane przez  program Webmail dostępny z poziomu dowolnej przeglądarki stron WWW.

Jest szczególnie przydatny w sytuacjach, kiedy nie mamy dostępu do programu pocztowego a mamy przeglądarkę WWW - np. w kawiarniach internetowych i podróży.

Bardzo przydatną opcją dla osób odbierających pocztę przez modem jest możliwość kasowania listów bez konieczności ściągania ich zawartości (np. plików binarnych, spamu, itp.)

Zobacz skrócony opis programu Webmail:

 
http://dokumentacja.amm.net.pl/poczta/  

Każde konto pocztowe jak i dowolne konto w domenie rejestrowanej w Polsce lub na świecie i utrzymywanej na serwerach EBITDA Sp. z o.o. może być obsługiwane przez  program Webmail dostępny z poziomu dowolnej przeglądarki.

Generalnie każda domena utrzymywana na naszych serwerach  posiada własny bezpieczny (SSL) program do obsługi poczty przez WWW pod adresem www.poczta.domena.pl

(np. domena kow.win.pl  ma program pod adresem poczta.kow.win.pl,
domena amm.net.pl  ma program pod adresem poczta.amm.net.pl
i tak dalej dla wszystkich domen naszych Klientów)

W górę

17. Jak aktywować ochronę antyspamową w webamil - instrukacja indywidualnej konfiguracji każdego dla konta E-mail

(dotyczy serwerów START+, START+ MINI, Standard, Business, PROFESSIONAL, Maxi i samodzielnych kont poczty E-mail)

W programie WebMail aktywować można darmową usługę filtrowania/raportowania SPAMu.

Aby to zrobić, należy wejść na stronę

http://www.spamcop.net/anonsignup.shtml i w znajdującym się na stronie formularzu wpisać adres email, który ma być filtrowany i klinąć na przycisk 'Verify email address'.
Następnie, należy zalogować się na swoją skrzynkę email. Wiadomość ze strony www.spamcop.net powinna już czekać. W treści tejże wiadomości (prawie na samym dole) znajduje się kod autoryzacyjny, np:

And entering your authorization code manually:
FpUcn5W5I1EvI4mG

podany powyżej ciąg znaków i cyfr to właśnie kod. Teraz, należy kliknąć na Opcje >> SpamCop - Spam Reporting. W polu 'Your SpamCop authorization code:' należy wpisać uzyskany przed chwilą kod i kliknąć na przycisk Save ID aby go zapisać.

Teraz należy wybrać metodę raportowania SPAMu w polu 'Spam Reporting Method':
- Quick email-based reporting - opcja ta dostępna jest jedynie dla osób, które na stronie www.spamcop.net wybrały płatną usługę filtrowania/raportowania SPAMu;
- Thorough email-based reporting - raportowanie SPAMu poprzez wysyłanie wiadomości email;
- Web-based form - raportowanie SPAMu poprzez formularz na stronie Internetowej;

Po wybraniu metody, należy kliknąć na 'Save Method' aby zachować swój wybór.

Kiedy już kod autoryzacyjny i metoda raportowania będą wybrane i zapisane, należy włączyć odnośnik do SpamCop'a, klikając na odnośnik 'Enable it' obok wiersza: 'SpamCop link: Disabled'. Kiedy wiersz ten zmieni się na 'SpamCop link: Enabled' przy każdej wiadmości, która do ciebie przyjdzie, pojawi się odnośnik do strony spamcop.net, pozwalający na zgłoszenie nadawcy danej wiadmości jako SPAMera.

W górę

 

17. Gdzie znajduje się program do odbioru poczty przez WAP ?

Każde konto pocztowe ma dostęp do specjalizowanej aplikację do obsługi poczty E-mail przez protokół WAP. Dostępna jest zawsze pod adresem:

wapmail.nazwa-domeny.pl    podobnie jak:  poczta.nazwa-domeny.pl

Dostęp z telefonów komórkowych lub za pośrednictwem emulatora WAP z dowolnego PC.

W górę

18. Ochrona przed wirusami mojego konta E-mail jak działa ?

Na wszystkich kontach E-mail obsługiwanych na serwerach zainstalowane jest komercyjne oprogramowanie skanera antywirusowego. Działanie programu polega na wykrywaniu wirusów i ich automatycznym usuwaniu.

Po usunięciu takiego wirusa zarówno do odbiorcy jak i nadawcy wysyłana jest informacja o zawirusowanej poczcie zawierająca dane nadawcy oraz odbiorcy wiadomości. Baza wirusów skanera uaktualniana jest nawet kilka razy w ciągu dnia w związku z czym daje on prawie 100% skuteczności.

Skaner jest automatycznie włączany dla każdego konta w związku z czym nie jest konieczne zaznaczanie dodatkowych pozycji w programach administracyjnych. Powiadomienie o zainfekowanej poczcie wysyłane jest z konta postmaster@glowna-domena-serwera.pl

W górę

19. Czy wiadomości mają limit wielkości ?

Maksymalna jedna wiadomość poczty (załącznik) nie może być większa jak 32 MB
lub nie może być większa jak wolna pojemność na koncie poczty

W górę

20. Ustawienia podpisu cyfrowego mojej poczty ?

Podpis cyfrowy stanowi gwarancję Twojej tożsamości. Jeżeli wysyłasz list opatrzony Twoim podpisem cyfrowym, odbiorca listu może być pewien, że pochodzi on właśnie od Ciebie, a nie od osoby podszywającej się pod Twoją tożsamość.

Z podpisu cyfrowego możesz skorzystać w
Centrum Certyfikacji

Poczta w EBITDA Sp. z o.o. zapewnia obsługę certyfikatów autentyczności wykorzystywanych w podpisach elektronicznych wszystkich dostawców certyfikatów

W górę

21. Utraciłem hasło do konta poczty - co zrobić ?

Użytkownik końcowy konta komercyjnego w EBITDA Sp. z o.o.

Zdarza się że właściciel serwera, sklepu lub konta poczty zgubi hasła dostępu. Wszelkie hasła powinny być zapisane dodatkowo w formie papierowej.
Jeśli nie mamy kopii w przypadku awarii komputera, formatowania dysku, lub innych przypadków losowych z sprzętem ulegają zagubieniu wszelkie hasła, loginy i ścieżki dostępu zapisane na dysku.

Biuro EBITDA Sp. z o.o. nie udziela telefonicznie żadnych informacji w przypadku zagubienia hasła.

W trosce o bezpieczeństwo danych naszych Klientów przestrzegamy następujących procedur.

Procedura uproszczona:
W przypadku utraty hasło może zostać odesłane na adres E-mail, którym posłużono się do aktywacji serwera, sklepu lub konta poczty.

Procedura standardowa:
N
ależy faksem przesłać do nas opieczętowane i podpisane przez
Płatnika Serwera pismo z prośbą o informacje o zagubionych hasłach.
EBITDA Sp. z o.o. zweryfikuje dane z posiadaną dokumentacją i sam oddzwoni do użytkownika lub odeśle faksem do użytkownika zagubione dane.

Konto w ramach Serwera Wirtualnego w EBITDA Sp. z o.o.

Tylko administrator serwera poczty danej domeny może podać lub zmienić hasło do konta poczty.

W górę

 

   
kontakt: biuro@ebitda.pl  ;  pomoc techniczna: admin@ebitda.pl  ;  finanse: rozliczenia@ebitda.pl  
 Kontakt telefoniczny - Infolinia: 801 00-30-37 ; Fax firmowy (61) 624-15-42
Copyright © 1997-2010 EBITDA Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Najlepsza statystyka w sieci dla Webmastera - my także jej używamy